ESCAI PRIMAVERA

PRESENTACIÓ
S’acosten les vacances de setmana santa. Per gaudir d’aquests dies de festa escolar us proposem l’ESCAI Primavera. Un casal esportiu ple d’activitats, jocs i diversió. 

A QUI VA DIRIGIT?
A tots els nens i nenes des de P4 i fins a 2on de la ESO

LA NOSTRA FILOSOFIA
Volem que tots els nens i nenes que assisteixin a aquestes estades, gaudeixin de les activitats físiques, esportives i de lleure, però sense oblidar-nos de la vessant més pedagògica i educativa.
Per aquest motiu, l’escola està dirigida per professionals de l’àmbit educatiu i esportiu; els quals han dissenyat les activitats per treballar els valors positius que es deriven de la pràctica física. Valors com: la cooperació, el respecte o l’acceptació de les normes, seran aspectes inherents a les activitats que es portin a terme.

HORARIS
– Activitat del dia 11 al 14 d’abril.
– L’horari de l’activitat és de dilluns a divendres i de 9 a 13h.
*Els nens/es podran entrar des de les 8:30h.

PREUS ESCAI
– Tarifa individual 45€ /setmana.
– Tarifa familiar: 2 o més germans 42€ /setmana.

INCRIPCIONS
Es podran realitzar a partir del dia 1 de Març
Garantirem totes les inscripcions que es realitzin del dia 1 i fns al 15 de Març. A partir d’aquest dia  no assegurarem les places.

NOTA IMPORTANT
La organització es reservarà el dret de suspendre l’activitat si en algun moment les autoritats sanitàries desaconsellen continuar amb el casal.

                                                                           

Publicat per Jocnet gestió esportiva

Esportivitza la teva vida!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: