Estem d’enhorabona ja que hem signat un nou contracte amb l’ajuntament d’Igualada per continuar amb el servei de monitoratge esportiu de la ciutat els propers anys.
D’aquesta manera, continuarem oferint el nostre servei a les activitats de salut i esport per a gent gran, dona i esport i també per als infants al llarg de tot l’any. Actualment, son més de 900 usuaris adults i més de 600 nens i nenes els que participen a la primavera esportiva i l’Esportiueig.
Igualada sempre ha apostat per l’esport i la salut i la continuïtat i el creixement continu d’aquestes activitats així ho demostren. Per a Jocnet serà tot un plaer aportar el nostre granet de sorra per esportivitzar als igualadins i igualadines.
Accions com aquesta demostren la confiança dels clients envers la nostra jove empresa, que està a punt de celebrar el seu tercer aniversari.
Sabem que la única manera de continuar sumant anys i seguir fent activitats és fer-ho amb la mateixa dedicació, energia, positivisme i per suposat comptant amb els millors professionals. Gràcies als nostres treballadors hem aconseguit també consolidar-nos i fer-nos un espai al món de la gestió esportiva.
Com amants de l’esport i amb l’esperit competitiu i de superació que ens caracteritza, no podem fer més que seguir treballant de valent, per seguir creixent i donar el millor servei a tots els nostres usuaris.