El passat dissabte vam organitzar una formació interna pels monitors i monitores que treballen amb gent gran. La formació va anar a càrrec de la Silvia González, fisioterapeuta i preparadora física. La formació pretenia donar pautes i consells envers l’exercici amb gent gran i alhora explicar algunes de les noves tendències en el treball amb aquestes persones.
Per a Jocnet la gent gran és un grup de població molt important ja que l’augment de l’esperança de vida i la disminució de la natalitat provoca que el pes d’aquest grup de la població sigui cada vegada més gran.
En els darrers anys ens hem especialitat en realitzar activitats i sessions d’activitat física per a gent gran. En aquests moments tenim a més de 1000 usuaris majors de 65 anys. Aquestes persones han dipositat la seva confiança en nosaltres per millorar el seu estat físic i mental i per realitzar un treball que els permeti augmentar la qualitat de vida. Per aquest motiu, els nostres professionals han d’estar formats i al dia. Així podrem atendre de la millor manera les seves necessitats.
Volem agrair a la formadora, Silvia González i a Afisiona per la seva col·laboració, així com també a tots els monitors assistents ja que el vostres coneixements ben segur faran millorar el dia a dia de totes aquestes persones.
Jocnet Gestió Esportiva.